Search Product:

Časté dotazy (FAQ)

Odpověď na své otázky můžete získat v sekci FAQ (často kladené dotazy) na této stránce.

Jak vyhledám nějaký výrobek?

Pro vaše pohodlí jsme připravili mnoho různých možností, jak filtrovat a vyhledávat mezi našimi výrobky. V horní části navigace můžete prohlížet různé kategorie a poté zpřesnit, jaký typ výrobku hledáte. Máte také možnost filtrovat například podle druhu aktivity a/nebo barvy. 

Jestliže víte přesně, co potřebujete, můžete použít funkci vyhledávání – napište do ní text a vyhledáme vám vše, co s ním souvisí. 

Když už jste našli to, co jste hledali, jednoduše klikněte na „Přidat do košíku“ a vraťte se zase k nakupování, nebo postupujte podle pokynů pro objednávku, platbu a výběr dopravy.

Musím u vás mít účet?

Ne, pro nákup u Fjällräven účet mít nemusíte.

Vytvoření účtu vám ale umožní objednávat zboží bez opakovaného zadávání údajů pokaždé, kdy u nás něco koupíte. Budete mít také možnost prohlížet si své starší objednávky a sledovat ty aktuální.

Máte nějakou tabulku velikostí?

Ano, nikdy vám totiž nechceme posílat něco, co vám nepadne.

Podívejte se na naši tabulku velikostí zde a také na stránku daného výrobku – naleznete zde míry a všechny informace k tomu, aby vám výrobek dokonale padl a dobře vypadal.

Můžete mi poskytnout více informací o výrobcích?

Snažíme se u každého výrobku zveřejnit co nejvíce informací, abyste si mohli vybrat položky, které vám nejvíce vyhovují.

Stránka výrobku u každé položky obsahuje velikosti, krátký a delší popis, popis materiálů, obrázky a také video s výrobkem a další videa (např. týkající se materiálů). Máte-li nějaké další dotazy, neváhejte se obrátit na zákaznický servis a my vám odpovíme co nejlépe a nejrychleji.

Právě jsem učinil/a objednávku. Mohu ji zrušit nebo změnit?

Jakmile byla vaše objednávka potvrzena, nemůžete ji v současné době před jejím odesláním změnit.

Objednávku je možné zrušit, ale musíte být rychlí. Zavolejte okamžitě na zákaznický servis a naši pracovníci vám pomohou v maximální možné míře.

Nemůžeme ale slíbit, že budou schopni zrušit dodávku, jestliže už jste obdrželi e-mail s potvrzením a informací, že vaše objednávka byla odeslána.

Další informace o rušení objednávek naleznete v části Pravidla vrácení zboží. Jestliže byla vaše objednávka již odeslána, budete nám ji muset vrátit (chcete-li ji zrušit).

Jak mohu změnit svou adresu?

Máte-li již účet, můžete změnit své údaje přihlášením k Můj účet. Jednoduše vyberte položku Změnit adresu“.

Viděl/a jsem něco v reklamě, ale nemohu to najít na stránkách. Co s tím?

Zadejte jednoduše název položky do vyhledávacího políčka nebo přejděte na specifickou kategorii v horní části úvodní stránky a dostanete se přímo k výrobku.

Jestliže se vám výrobek nedaří najít, nebo si nejste jistí tím, co hledáte, obraťte se na zákaznický servis a udejte co nejvíce informací, které si pamatujete. Pokusíme se vám zboží najít.

Nechodí mi váš zpravodaj, proč?

Jestliže vám nechodí náš zpravodaj, můžete přicházet o velmi zajímavé novinky. Nejčastějším důvodem je to, že váš e-mailový software označuje naše e-maily jako spam a posílá je do spamové složky. Chcete-li tomu zabránit, přidejte si do kontaktů adresunewsletter@fjallraven.com, a naše e-maily by vám už měly chodit. Jestliže jste toto zkontrolovali, ale stále vám zpravodaj nechodí, ujistěte se, že jste během vytváření účtu napsali správnou e-mailovou adresu. Přihlaste se k Můj účet nebo se spojte se zákaznickým servisem a my uděláme vše, abychom problém vyřešili.

Mám problémy s přístupem nebo nákupem na vašich stránkách

Máte-li obecné problémy, doporučujeme se podívat, zda-li máte nejnovější aktualizace a záplaty operačního systému.

Máte-li i nadále problémy s používáním našich stránek, neváhejte se obrátit na zákaznický servis, kde vám rádi pomůžeme.

Chcete-li nám pomoct s řešením problému, popište prosím co nejvíce z následujících položek:

• Váš operační systém (např. Windows XP, Mac OS 10.0),
• Internetový prohlížeč (Internet Explorer 7, Google Chrome),
• Jakou adresu URL jste se snažili načíst (např. http://www.google.com),
• Kdy k danému problému docházelo, a
• Zkopírujte a vložte do e-mailu jakékoliv chybové hlášky, které se vám objevily na obrazovce.

Nezobrazují se mi videa

Jestliže se vám nedaří zobrazit naše videa, ujistěte se, že máte nainstalován program Adobe Flash Player 9 nebo vyšší. Pokud nainstalován není, klikněte zde (http://get.adobe.com/flashplayer) a postupujte podle pokynů. Máte stále problémy s instalací verze 9? Kontaktujte zákaznický servis.

Mám problém se svým nákupním košíkem

Jestliže vám z košíku mizí položky, může to být způsobeno vaším internetovým prohlížečem, respektive používáním tlačítka zpět namísto používání tlačítka Pokračovat v nákupu... umístěného na stránce košíku.

Máte-li pořád tyto potíže, zkuste smazat soubory cookies na počítači. Obvykle se to provádí tak, že vyberete položku Nástroje/Možnosti ve svém internetovém prohlížeči a zde pak vymažete data o prohlížení. 

Nemohu se přihlásit na svůj účet

Když u nás chcete nakupovat nebo chcete spravovat svůj účet, musíte se nejprve přihlásit. Pokud si nepamatujete heslo, napište svou e-mailovou adresu do políčka „Zapomenuté heslo“ na přihlašovací stránce a my vám pošleme na e-mailovou připomínku s heslem.

Po přihlášení do Můj účet můžete kdykoliv změnit své heslo, hlavní e-mailovou adresu nebo jakékoliv další údaje.

Jestliže máte stále problém s přihlášením nebo máte nějaký jiný problém či dotaz, obraťte se na náš zákaznický servis.

Moje platba byla odmítnuta

Odmítnutí platby může být způsobeno několika důvody. Zkontrolujte prosím svůj účet u Fjällräven a ujistěte se, že údaje o platební kartě v účtu, např. její typ, datum platnosti, jméno vlastníka a fakturační adresa, jsou shodné se skutečnými údaji na kartě.

Jestliže problém přetrvává, zadejte prosím údaje o jiné kartě.

Pokud problém stále trvá, obraťte se na zákaznický servis. Tam vám poradí, co dále.

Viděl jsem výrobek, který už asi není na skladě

Některé naše nejvíce žádané výrobky rychle ze skladu ubývají, takže je třeba rychle objednávat. Některé naše produkty jsou ale často na sklad doplňovány. Sledujte náš online obchod nebo navštivte stránku Vyhledávání obchodů (Store Finder), kde najdete kontakt na kamenný obchod poblíž sebe.

Je možné vrátit zboží nakoupené online přímo v kamenném obchodě Fjällräven?

V současné době neposkytujeme v kamenných obchodech službu vracení zboží zakoupeného online. Přečtěte si prosím naše Pravidla vrácení zboží pro více informací nebo zavolejte na nás zákaznický servis. 

Jak vyčistím svůj produkt Kånken?

Ruksak Kånken byste neměli prát v automatické pračce, protože by se tím zničila voděodolnost materiálu Vinylon F. Místo toho vyčistěte svůj ruksak Kånken vlažnou vodou a jemným kartáčem.

Můžu navoskovat svůj produkt Kånken?

Ne, protože produkt Kånken není vyroben z materiálu G-1000, ale z Vinylon F, a proto se to nedoporučuje.

Budou barvy na mém produktu Kånken na začátku pouštět?

Může se vyskytnout nějaké přebytečné barvivo. Abyste předešli pouštění barev, doporučujeme, abyste před použitím opláchli ruksak ve vlažné vodě. Dávejte pozor, když ho nosíte se světlým oblečením.

Abyste obdrželi svou zásilku před Vánocemi, objednejte v rámci: 2015-12-18T15:00 Prodloužené období vrácení vánočních objednávek do 15. ledna 2016 pro objednávky uskutečněné od 20. listopadu do 31. prosince 2015