Search Product:

Kontakt



Máte-li nějaké dotazy ohledně webového obchodu a nedaří se vám najít odpovědi v našem FAQ, obraťte se na linku zákaznického servisu Fjällräven, a to pomocí telefonu, e-mailu nebo online formuláře níže, stačí vyplnit a odeslat (vzhledem k tomu, že náš zákaznický servis je řízen ze Švédska, je důležité aby jste nám psali v angličtině). Některý z našich zaměstnanců na váš dotaz odpoví, jakmile to bude možné.

Abychom Vám poskytli co nejpřesnější informace, prosíme Vás o uvedení všech důležitých detailů: názvy stylů a čísla výrobků, čísla objednávek, data, atd.

Poznámka

•  Naše oddělení péče o zákazníky je otevřené od pondělí do pátku, od 9 do 17 hodin SEČ.

• Náš zákaznický servis je připraven na všechny otázky týkající se webového obchodu buď v angličtině, nebo švédštině.

• Jestliže je váš dotaz nebo požadavek naléhavý, neposílejte nám e-mail. Raději nám zavolejte.

Máte-li nějakou otázku, která se netýká webového obchodu, ale stále byste se rádi obrátili na zákaznický servis Fjällräven, pošlete nám e-mail na adresu info@fjallraven.se nebo nám zavolejte na 0046 (0) 660 266200.

• Ohledně dotazů týkající se našich produktů, vrácení zboží, nebo čehokoli co se týká našich výrobků zakoupených na obchodě v X prosím napište nám czech@fenixoutdoor.se e-mail.

Telefon

Můžete nám zavolat na: 0046 (0) 8 54518688.
(Ceny za hovor vycházejí z cen za mezinárodní hovor do Švédska. Přesnou cenu vám sdělí váš operátor).

Zákaznický servis Fjällräven je k dispozici od pondělí do pátku, a to od 09:00 do 17:00 (SEČ).

E-mail

customerservice@fjallraven.se

Kontaktní formulář

* Povinná pole

                                         

Mezinárodní dotazy

USA - Navštivte www.fjallraven.us  nebo nám zavolejte na zákaznický servis Fjällräven na čísle 1-855 996 3746 (cena za hovor dle mezinárodního sazebníku).

Kanada - Zákazníci z Kanady se mohou rovněž obrátit na zákaznickou podporu pro USA, e-mailem nebo telefonicky.

Naše zásada ohledně nevyžádaných názorů

Vždy rádi uslyšíme vaše nápady a názory. Vážíme si názorů zákazníků na naše produkty a služby. Naše firemní zásady nám však nedovolují přijímat nápady na nové produkty jiné, než které jsme sami vyžádali.

Tato zásada slouží k tomu, abychom se vyhnuli nedorozumění, které může nastat v případech, kdy projekty vyvíjené společností Fjällräven jsou podobné nápadům někoho jiného. Neposílejte nám prosím žádné nápady na výrobky nebo umělecká díla, o které jsme nepožádali.

Jestliže nám z nějakého důvodu pošlete nevyžádané nápady či umělecká díla, nebudou z naší strany utajeny a nebudeme nijak odpovědní za jejich použití či zveřejnění. 

Abyste obdrželi svou zásilku před Vánocemi, objednejte v rámci: 2015-12-18T15:00 Prodloužené období vrácení vánočních objednávek do 15. ledna 2016 pro objednávky uskutečněné od 20. listopadu do 31. prosince 2015