Search Product:

ODPOVĚDNOST

The Fjällräven Way

„Naším cílem je zdravější pobyt v přírodě, nyní i pro budoucí generace.“  Aiko Bode, vrchní ředitel pro udržitelnost ve společnosti Fjällräven, vysvětluje, jak v celé společnosti pracujeme s udržitelností.

Společnost Fjällräven vyrábí funkční, nadčasové outdoorové vybavení s dlouhou životností – to vše s cílem zajistit co nejnižší negativní dopady na životní prostředí. Ale naše odpovědnost se neomezuje pouze na naše výrobky. V roce 2013 jsme představili Cestu Fjällräven, metodický nástroj pro naši práci v oblasti udržitelnosti, kde jsme si zvolili kompas jako symbol, který nám ukazuje cestu. Obsahuje čtyři oblasti činnosti a hlavní směry jsme si vypůjčili z tohoto univerzálního nástroje pro nalezení cesty.

V Cestě Fjällräven N znamená Nature & Environment (Příroda a životní prostředí), E Economy & Business Processes (Ekonomika a podnikové procesy), S Social Responsibility (Společenská odpovědnost), a W Wellbeing (Životní pohoda).