Search Product:

Kontakt

Please note: On Friday, the 23rd of June we will be celebrating the national Swedish holiday midsummer and our customer service will be closed. We plan to be out in nature and hope you can do the same this weekend!



Máte-li nějaké dotazy ohledně webového obchodu a nedaří se vám najít odpovědi v našem FAQ, obraťte se na linku zákaznického servisu Fjällräven, a to pomocí telefonu, e-mailu nebo online formuláře níže, stačí vyplnit a odeslat (vzhledem k tomu, že náš zákaznický servis je řízen ze Švédska, je důležité aby jste nám psali v angličtině). Některý z našich zaměstnanců na váš dotaz odpoví, jakmile to bude možné.

Abychom Vám poskytli co nejpřesnější informace, prosíme Vás o uvedení všech důležitých detailů: názvy stylů a čísla výrobků, čísla objednávek, data, atd.

Poznámka

•  Naše oddělení péče o zákazníky je otevřené od pondělí do pátku, od 9 do 17 hodin SEČ.

• Náš zákaznický servis je připraven na všechny otázky týkající se webového obchodu buď v angličtině, nebo švédštině.

• Jestliže je váš dotaz nebo požadavek naléhavý, neposílejte nám e-mail. Raději nám zavolejte.

Máte-li nějakou otázku, která se netýká webového obchodu, ale stále byste se rádi obrátili na zákaznický servis Fjällräven, pošlete nám e-mail na adresu info@fjallraven.se nebo nám zavolejte na 0046 (0) 660 266200.

• Ohledně dotazů týkající se našich produktů, vrácení zboží, nebo čehokoli co se týká našich výrobků zakoupených na obchodě v X prosím napište nám czech@fenixoutdoor.se e-mail.

Telefon

Můžete nám zavolat na: 0046 (0) 8 54518688.
(Ceny za hovor vycházejí z cen za mezinárodní hovor do Švédska. Přesnou cenu vám sdělí váš operátor).

Zákaznický servis Fjällräven je k dispozici od pondělí do pátku, a to od 09:00 do 17:00 (SEČ).

E-mail

customerservice@fjallraven.se

Kontaktní formulář

* Povinná pole

                                         

Mezinárodní dotazy

USA - Navštivte www.fjallraven.us  nebo nám zavolejte na zákaznický servis Fjällräven na čísle 1-855 996 3746 (cena za hovor dle mezinárodního sazebníku).

Kanada - Zákazníci z Kanady se mohou rovněž obrátit na zákaznickou podporu pro USA, e-mailem nebo telefonicky.

Naše zásada ohledně nevyžádaných názorů

Vždy rádi uslyšíme vaše nápady a názory. Vážíme si názorů zákazníků na naše produkty a služby. Naše firemní zásady nám však nedovolují přijímat nápady na nové produkty jiné, než které jsme sami vyžádali.

Tato zásada slouží k tomu, abychom se vyhnuli nedorozumění, které může nastat v případech, kdy projekty vyvíjené společností Fjällräven jsou podobné nápadům někoho jiného. Neposílejte nám prosím žádné nápady na výrobky nebo umělecká díla, o které jsme nepožádali.

Jestliže nám z nějakého důvodu pošlete nevyžádané nápady či umělecká díla, nebudou z naší strany utajeny a nebudeme nijak odpovědní za jejich použití či zveřejnění. 

Abyste obdrželi svou zásilku před Vánocemi, objednejte v rámci: 2015-12-18T15:00 Prodloužené období vrácení vánočních objednávek do 15. ledna 2016 pro objednávky uskutečněné od 20. listopadu do 31. prosince 2015